
Mjesto rada: Đakovo
Broj traženih radnika: 1
Trajanje natječaja: 26.03.2025.- 26.04.2025.
Prijave slati na: posao@ancona-grupa.hr
Podaci o poslodavcu: Ancona Grupa d.o.o.
Adresa: Makarska ulica 29, 31400 Đakovo, Hrvatska
OIB: 65507156455
> Podaci o radnom mjestu
Naziv radnog mjesta: Financijski kontrolor/ka
Vrsta zaposlenja: neodređeno
Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Uvjeti na radnom mjestu: Đakovo
> Opis posla
- provedbeno vođenje postupka izrade godišnjeg plana
- pripreme financijskih prognoza kako na razni Društva, tako i na nižim organizacijskim jedinicama uz sudjelovanje direktora/voditelja istih te drugih nižih analitičkih razina (profitabilnost projekata, kupaca, brandova, grupa proizvoda, proizvoda,…)
- predlaganje Upravi i direktorima sektora pojedinačno sadržaj redovnih menedžerskih izvještaja te ih samostalno priprema ili osigurava iz sustava, uz osobni nadzor i test kontrole
- daje preporuke za umanjenje negativnog utjecaja uočenih odstupanja aktualne izvedbe od planova odgovornim osobama i Upravi
- koordiniranje analitike bilježenja poslovnih transakcija za potrebe internog izvještavanja kao i dinamiku i kvalitetu raspoloživih podatka (rokovi zaključenja razdoblja, revidirani podaci, standardi izvještavanja) s voditeljem računovodstva
- nadziranje procesa pripreme komercijalnih kalkulacija u smislu njihove financijske ispravnosti i odgovarajućeg utjecaja na rezultat
- nadziranje procesa računovodstva proizvodnje s ciljem osiguravanja analitičkih podloga za odluka o financijskoj optimizaciji procesa proizvodnje uključujući i iskorištenost kapaciteta te povezivanje istog s određivanjem cijena projektnih i prodajnih cijena
- sudjelovanje u odobravanju naručivanja roba i usluga kao i realizacije troškova sukladno zasebnom pravilniku
- za oduke koje priprema Uprava, analiziranje financijske učinaka te ih prezentiranje uz prijedloge odluka
- pripremanje prijedloga menadžerskih procjena za potrebe eksternog financijskog izvještavanja
- sudjelovanje u pripremama i predlaganju politika nabave i prodaje s aspekta unapređenja procesa stvaranje vrijednosti i ostvarenja strateških ciljeva
- analiziranje moguće učinka svih slučajeva u kojima se razmatra odobravanje uvjeta sklapanja poslova pod posebnih uvjetima
- podrška kolegama u službi financija u kontekstu primjene najefikasnijih načina obrade podataka i pripreme izvještaja ili provedbe kontrola
- sudjelovanje u aktivnostima internih kontrola
- procjene rizika poslovanje i predlaganje mjera za upravljanje istima
- sudjelovanje u optimizaciji poslovnih procesa, utvrđivanju i unapređenju standarda
- praćenje najboljih praksi, hrvatskih i međunarodnih standarda financijskih izvještavanja te zakonske regulative iz područja financija i računovodstva
- po potrebi, priprema i provođenje odgovarajućih obuka iz područja financija i računovodstva te internih praksi Društva povezanih s računovodstvom i financijama te upravljanje učinkom
- identificiranje, predlaganje za upotrebu te odgovarajuće dokumentiranje te uključenje u postupak planiranja i internog izvještavanja odgovarajućih ključnih pokazatelja izvedbe (KPI)
- podrška voditeljima i timovima u uspostavi odgovarajućih ciljeva i KPI za pojedine sektore i druge ustrojbene jedinice
- aktivno sudjelovanje u pripremama i provedbi digitalne transformacije u dijelu koja se odnosi na izvještajne alate i s njim povezana rješenja te podatke (npr. Data Governance)
- sve prethodno naznačeno i za društva s kojima Društvo ima sklopljen ugovor o pružanju računovodstvenih usluga
- izvršenje drugih poslova po nalogu nadređenog, a koji su srodni prethodno navedenim poslovima i u skladu sa stručnom spremom, radnim iskustvom i osposobljenosti za rad na siguran način
> Uvjeti:
- visoka stručna sprema (VSS) ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS) ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij (300 ECTS) ekonomskog usmjerenja
- najmanje 5 godina radnog iskustva i od toga najmanje 3 godine u kontrolingu, prednost kandidatima s iskustvom iz međunarodnih korporacije i proizvodnih poduzeća
- prednost kandidatima koji su započeli ACCA certificiranje ili su prošli odgovaraju obuke za kontroling
- napredno poznavanje rada u O365 s naglaskom na Excel
- prednost za poznavanje baza podataka i alata za njihovu obradu (BI)
- aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- poželjno poznavanje još jednog stranog jezika
- vozačka dozvola B kategorije
- vještine upravljanja vremenom s usmjerenošću na rezultate i rokove radnih zadataka
> Posebni uvjeti
- osoba od povjerenja te visoke razine osobnog integriteta
- matematika i statistika te dokazane analitičke vještine
- razvijene komunikacijske vještine
- vještine provođenja promjena
- razvijene suradničke vještine
> Nudimo Vam
- dinamično radno okruženje pogodno za kandidate koji se žele dokazati
- priliku za brušenje vještina uz zahtjeve proizvodnog poduzeća i međunarodno djelovanje
- priliku za zajedničko učenje i razvoj s planiranim razvojem poduzeća
- okvir za daljnji razvoj kompetencije
- primanja u skladu s okruženjem, razinom kompetencija te vezana za budući razvoj i rezultat poduzeća
- kontinuirano stručno obrazovanje
> O nama
Ancona Grupa je moderna tvornica namještaja smještena u istočnom dijelu Hrvatske, u gradu Đakovu. Ima svoju tvornicu, na 10.000 m2 unutarnjeg radnog prostora ureda, proizvodnje i instalacija, 5.000 m2 skladišta i vanjskog prostora od 15.000 m2. Naša tehnologija je vrlo sofisticirana i pažljivo odabrana za izradu visokokvalitetnog asortimana proizvoda, od jednostavnih komada namještaja do složenih, kvalitetom i dizajnom vrlo zahtjevnih. Većina naših 220 zaposlenika su mladi ljudi s entuzijazmom, znanjem i upornošću, što naše proizvode i tvrtku čini drugačijima od naše konkurencije; uvijek voljni i spremni čuti, osjetiti i poštovati zahtjeve i želje kupaca.
Telefon: 091/444-1518
Pismena zamolba: Makarska ulica 29, 31400 Đakovo
E-mail: posao@ancona-grupa.hr